FANDOM

Eucliwood Hellscythe

Eucliwood Hellscythe (Kore wa Zombie Desuka?)

Kuudere (クーデレ) je druh charakteru postavy. Tyto postavy se vyznačují umírněným až lhostejným chováním ke svému okolí.  Jsou chladné a bez emocí, ale pomalu se začínají u nich emoce projevovat, když najdou osobu, které důvěřují. Typicky působí klidně a vyrovnaně. Moc se nezajímají o lidi okolo nich. Přesto získají hlubokou lásku pro někoho, ale bojí se to ukázat příliš často, protože oni to považují za slabost. Aby byly tyto povahové rysy zvýrazněny, tak mají obvykle kuudere postavy v anime chladný a monotónii hlas. Dojem bývá nezřídka umocněn tím, že postava bývá už na začátku představena jako klon, démon, mimozemšťan, robot nebo jiná nelidská entita. V anime (nebo manze) tyto postavy prochází proměnou, protože na začátku zcela nechápou lidské emoce jako je láska, přátelství nebo radost. V příběhu jsou s těmi emocemi konfrontovány. Tím jak poznávají tyto lidské hodnoty, stávají milejšími, přátelštějšími a třeba i milujícími.

Vyjasnění pojmu kuudere Editovat

Kuudere se liší od tsundere, protože tsundere nejsou bez emocí, ale naopak je bouřlivě projevují. Kuudere jsou na začátku bez emocí. Stejně jako všechny "-dere" termíny (tsundere, kuudere, dandere a yandere) se termín kuundere používá hlavně u dívčích a ženských postav, ale může být použit i k popisu mužské postavy.

Kuudere postavy Editovat

  • Enma Ai - Jigoku Shoujo
  • Eucliwood Hellscythe - Kore wa Zombie Desuka?
  • Nemu Kurotsuchi – Bleach
  • Sai - Naruto
  • Tabitha - Zero no Tsukaima
  • Tachana Kanade - Angel Beats!